מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לטרמינל 1 בנתב"ג / מוניות טרמינל 1 בשדה התעופה

טס עם טיסת לואו-קוסט לחו"ל ומעוניין לחסוך הרבה מאוד כסף גם בדרך לטרמינל 1 בנתב"ג? – מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקים את המחירים הזולים ביותר לטרמינל 1 בנתב"ג, התקשר עכשיו ל – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך!

מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקים שירותים הסעה 24/7 כולל במהלך שבתות וחגים לטרמינל 1 בשדה התעופה בן גוריון בישראל כבר יותר מ – 15 שנה.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג כוללת עשרות מוניות VIP מפנקות, בטוחות ונוחות אשר יסיעו אותך לטרמינל 1 בנתב"ג במחיר הוגן. בסופו של דבר, המטרה שלנו היא לספק לך שירות מעולה תוך עמידה בזמנים ובתקני בטיחות מחמירים של משרד התחבורה.

מוניות לטרמינל 1 בשדה התעופה – הלוך וחזור במחירים משתלמים– לפרטים ניתן להתקשר עכשיו ל- 072-3943136

בשנים האחרונות, טרמינל 1 שב לפעילות שוטפת כטרמינל לטיסות מוזלות לחו"ל וכטרמינל לטיסות פנים ארציות בו פועלות חברות הלואו-קוסט הישראליות והזרות מחו"ל.

בין החברות המקומיות והבינלאומיות ניתן למצוא חברות מובילות כמו איזיג׳ט (EasyJet), וויז אייר (Wizz Air), UP מותג הלואו קוסט של אל על, ארקיע, ישראייר, נורוויג'ן אייר שאטל (Norwegian Air Shuttle) הנורווגית, מיסטרל אייר (Mistral Air) ועוד…

אם יש לך ביד כרטיס של אחת מהחברות הנ"ל, בדוק אם עליך להגיע לטרמינל 1 המחודש ולא לטרמינל 3 בשדה התעופה – כל אחד מהנהגים שלנו ישמח להוריד אותך ישירות בטרמינל 1, לחסוך לך את הנסיעה בשאטל הפנימי של שדה התעופה בן גוריון ולפנות לך הרבה יותר זמן לקניות בדיוטי פרי 🙂

מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקים שירותי הסעה לטרמינל 1 בנתב"ג בפריסה ארצית, בין היעדים הפופולריים ביותר ניתן למצוא:

להזמנת מונית לטרמינל 1 בנתב"ג בפריסה ארצית, ניתן להתקשר למוקד התחנה ב –072-3943136 ונשמח לשמור עבורך את היום והשעה שמתאימה לך.