מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג מיבנה

מחפשים מונית לנתב"ג מיבנה באמצע הלילה? לא רוצים לשלם מחיר מופקע על חניה בטרמינל 3 או טרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון? – התקשרו עכשיו ל – 072-3943136 ונהג מוסמך, אמין ואדיב מתחנת מוניות 24/7 לנתב"ג ישמח לעמוד לרשותכם לאורך כל שעות היממה, כולל שבתות וחגים.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג נמצאת בתוך שדה התעופה במתחם איירפורט סיטי (Airport City). נהגי התחנה מעניקים שירות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כבר יותר מ -15 שנה ברציפות.

מוניות לשדה התעופה מיבנה – הלוך וחזור – במחירים הוגנים 24/7 מסביב לשעון!

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מקפידה על עמידה בזמנים, מחירים הוגנים ושירות מעולה לכל לקוח. צי המוניות של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מפוקח ועומד בסטנדרטים המחמירים של משרד התחבורה הישראלי, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

נהגי תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג דוברי עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית ושפות זרות אחרות בתיאום מראש.

בין השירותים שאני מעניקים לתושבי יבנה והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מיבנה או מוניות ספיישל מנתב"ג ליבנה – צי מוניות ספיישל אשר יבצעו איסוף או פיזור בהתאם לצרכים שלכם ביבנה והסביבה הקרובה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מיבנה – צי מוניות גדולות אשר יאפשרו לכם לחסוך כסף ולהזמין מונית גדולה אחת במקום 2 או 3 מוניות קטנות.
  • שליחויות מיבנה לנמל התעופה בן גוריון

במהלך השנים עזרנו למאות אלפי לקוחות להגיע לנמל התעופה בן גוריון בצורה מהירה תוך הקפדה על מחירים הוגנים, עמידה בזמנים ושירות אדיב.

להזמנת מונית לנתב"ג מיבנה, ניתן להתקשר עכשיו למוקד התחנה ב – 072-3943136 ואנו נשמח להעניק לכם שירות מדלת לדלת.