מה לעשות עם המונית הישנה?

לאור השימוש התכוף במונית להסעות פרטיות וציבוריות, כל בעל המונית נדרש להחליף את המונית שלו בכל 3-5 שנים. הזמן המדויק תלוי בתדירות השימוש, אופי הנסיעות שהוא מבצע ללקוחות פרטיים, עסקיים או מוסדיים ורמת התחזוקה שהוא מעניק למונית.

אם החלטת לרכוש מונית חדשה, מה עושים עם המונית הישנה? – במאמר זה, אציג את כל האופציות שעומדות לפניך.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מקפידה להחליף את צי המוניות שלה בכל מספר שנים על מנת להבטיח את בטיחות הנוסעים והנהגים של התחנה. להזמנת מונית 24 שעות ביממה לנתב"ג, ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

מה לעשות עם המונית הישנה?

מה אפשר לעשות עם המונית הישנה?

בעת רכישת מונית חדשה, בעל המונית נדרש "להיפטר" מהמונית הישנה או למצוא לה שימוש אלטרנטיבי.

לעיתים קרובות, ישנן 4 אפשרויות עיקריות:

  1. השכרה של המונית הקיימת – ישנם לא מעט נהגי מוניות אשר פועלים בשוק המוניות מבלי להחזיק במספר מונית או במונית בבעלותם. לאחר רכישה של מונית חדשה, ניתן להשכיר את המונית הישנה וליהנות מהכנסה "פאסיבית" על המונית.
  2. מכירה בשוק הפרטי או טרייד אין במהלך רכישת המונית החדשה – שוק הרכב הישראלי עמוס ברכבי יד שניה, ניתן למכור את המונית הישנה בשוק הפרטי לנהג מונית אחר או לבצע טרייד אין בעת רכישת המונית החדשה ולקבל בתמורה הנחה על המונית החדשה.
  3. מכירה לצורך פירוק הרכב – אם המונית נמצאת במצב קטסטרופלי (תאונה, בעיות מכניות חוזרות ונשנות, שריפה וכדומה), ישנן חברות ואנשים פרטיים אשר קונים רכבים לצורכי פירוק. קניית מכוניות לפירוק מתבצעת תוך העברת הבעלות למגרש הרכבים כאשר היתרונות הן שהתהליך מהיר מאוד, אינו דורש טסט או ביטוח כלשהו. התשלום תלוי בשנת הייצור של הרכב ומצבו המכני, כאשר ניתן לקבל כמה אלפי שקלים על הרכב.
  4. הסבה לרכב משפחתי – פעמים רבות, ניתן לראות נהגים אשר מעדיפים להעביר את המונית "הסבה" ולהפוך אותה לרכב שני או שלישי בבית.

לסיכום, טרם רכישה של מונית חדשה, מומלץ לבדוק מה יהיה גורלה של המונית הישנה.