הופעות בחו"ל: איך להימנע מהונאות ועוקצים בתחום?

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים לשלב בין חופשה מפנקת להופעה חיה. לצערנו, לא רק חברות התיירות, הכרטיסים והמוזיקה זיהו את התופעה הזו, אלא גם הנוכלים שאורבים בכל פינה ללקוח.

במאמר זה אציג לך מספר טיפים שיאפשרו לך להגן על עצמך מעוקצים והונאות בתחום אשר עלולים לא רק לעלות לך הרבה מאוד כסף אלא גם להוביל לאיבוד של זמן רב, עצבים ועוגמת נפש רבה.

מוניות 24/7 לנתב"ג מציעים מוניות VIP  קטנות וגדולות אשר יכולות להוביל אותך בבטחה לנתב"ג ומנתב"ג בדרך חזרה. אנו עובדים בפריסה ארצית, כך שנוכל להגיע לכל מקום 24 שעות ביממה. לביצוע הזמנה טלפונית מול מוקד תחנת מוניות 24/7, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

הופעות בחו"ל

הופעות בחו"ל: איך להימנע מהונאות ועוקצים בתחום?

על פי הערכות בתחום התיירות, מספר הישראלים אשר משלבים הופעות בחו"ל במהלך החופשה עולה בצורה משמעותית בכל שנה. על מנת להיזהר מהונאות ועוקצים פוטנציאליים מומלץ לנקוט במשנה זהירות ולהקפיד על הנושאים הבאים לפני, בעת ואחרי רכישת הכרטיסים:

  • זהות האתר שדרכו מבצעים את הקנייה – ישראלים לא רוצים לצאת פראיירים, מחפשים את הדיל ואיך לחסוך כמה שיותר. לעיתים קרובות, מומלץ לבצע את רכישת הכרטיס להופעה מאתר לגיטימי, ותיק ומוכר – אם יש לך ספק כלשהו בזהות האתר, מומלץ לוותר על הרכישה, אחרת היא עלולה להתגלות כניסיון עוקץ ולא יותר מכך. למרות שביקורות ניתנות להשפעה, מומלץ לקרוא ביקורות וחוות דעת של גולשי האתר.
  • שירות לקוחות – בעת רכישה של כרטיסים להופעות בחו"ל, מומלץ לפנות לאתר אשר מעניק שירות לקוחות טלפוני מסביב לשעון. שירות הלקוחות יתגלה כחבל הצלה במקרים בהם יתגלו בעיות כלשהן בקופות טרם הכניסה להופעה. לקרוא ביקורות
  • כרטיסים יד שנייה – ישנם לא מעט אתרים אשר "משדכים" בין מוכרים לקונים תמורת עמלת מכירה/קנייה לא קטנה. פלטפורמות מסוג זה, הם חממה לנוכלים ומתחזים אשר עלולים לא לשלוח אליך לעולם את הכרטיס, לכן מומלץ לבדוק אם ישנה אחריות כלשהי מצד הפלטפורמה טרם ביצוע הרכישה.
  • אפשרויות תשלום – מומלץ לשים לב לאפשרויות התשלום על הכרטיסים, כדאי תמיד לשלם עם כרטיס אשראי או PayPal אשר מעניקים הגנה ללקוח ולעולם לא לשלם עם העברה בנקאית במיוחד אם מדובר בהצעה שלא ניתן לסרב לה.
  • מחירים – בהמשך לסעיף הקודם, אם מדובר במחיר שהוא זול יותר מידי, כנראה שיש פה עוקץ שמתהווה מול העיניים שלך. כולנו רוצים לחסוך כמה שקלים, אבל לפעמים זה לא שווה את זה.
  • ביטולים – בעידן הקורונה, לא מעט מההופעות המתוכננות מבוטלות כתוצאה מאילוצים בריאותיים. מומלץ לבדוק מהי מדיניות הביטולים ואם הכרטיסים נרכשו כחלק מחבילה של טיסה, מלון וכרטיס, האם ניתן לבטל את כל החבילה בשלמותה או לא.

לסיכום, בשביל לרכוש כרטיס להופעה בחו"ל לא צריך להיות האקר מתוחכם, אלא רק מעט היגיון בריא. הקפדה על כל אחד מהנושאים הנ"ל, תבטיח כי החופשה שלך תבצע בצורה חלקה, ללא הפסדים או כאבי ראש מיותרים.