איך מומלץ להתנייד בתל אביב?

תל אביב מציעה לתושבים ולתיירי פנים וחוץ כאחד, מגוון רחב של אמצעי תחבורה אשר יכולים לעזור להם להתנייד בתוך העיר ומחוצה לה.

במאמר זה אציג את אפשרויות התחבורה המומלצות בתל אביב, כך שכל אחד יוכל לבחור את האפשרות המועדפת עליו בהתאם לצרכים, הדרישות והתקציב שעומד לרשותו.

תחנת מוניות 24/7 מבצעת הסעות לנתב"ג ומנתב"ג בפריסה ארצית, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. להזמנת מונית לנתב"ג מתל אביב או מונית מנתב"ג אל תל אביב, ניתן ליצור עם מוקד התחנה במהלך שעות היום והלילה, ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

חוף תל אביב

איך מומלץ להתנייד בתל אביב?

תל אביב היא עיר ללא הפסקה, לכן גם אם אנחנו לא גרים בה, כולנו רוצים לבלות בה. בשנים האחרונות, תל אביב מציעה לתושבים, לנופשים או למבקרים בה לא מעט אפשרויות תחבורה.

בקרוב מאוד, כולנו נוכל ליהנות מיתרונות הרכבת הקלה בתל אביב, אך לבנתיים אם הגעתם בפעם הראשונה לשהות וליהנות משירותיו של מלון על החוף בתל אביב, לחברים או עסקים, אלה הן אפשרויות התחבורה הפופולריות והמומלצות ביותר:

  • תל אופן – שירות תל אופן אשר מופעל על ידי עיריית תל אביב שואף ליצור פתרון תחבורתי אקולוגי, זמין ובריא יותר בתל אביב והסביבה. כיום, השירות של תל אופן מציע מגוון רחב של אופניים חשמליים ואופניים רגילים אשר פזורים בנקודות אסטרטגיות בכל רחבי העיר. היתרון המשמעותי של תל אופן הוא שהוא מאפשר לך לשכור אופניים בצורה מיידית ולהשאיר אותם בנקודת היעד (הטיילת, שוק לוינסקי, שוק הכרמל, יפו וכדומה) מבלי לדאוג שיגנבו לך אותם.
  • השכרת רכב באמצעות אוטותל – במקביל לשירות תל אופן, עיריית תל אביב מפעילה גם את שירות אוטותל. השירות של אוטותל מיועד יותר למנויים ומאפשר להשכיר רכב חשמלי פרטי מסוג רנו זואי באמצעות האפליקציה הייעודית של אוטותל.
  • קורקינטים חשמליים – בשנים האחרונות, הקורקינטים החשמליים השתלטו על חיי התל אביבים וניתן למצוא כמעט בכל פינת רחוב קורקינט של חברת Bird, Lime, Wind, Leo ואחרים. לצורך השכרת קורקינט חשמלי ניתן להוריד את האפליקציה של החברה או להשתמש באפליקציה של Escoot אשר מרכזת את כל חברות הקורקינט המובילות בתל אביב.
  • תחבורה ציבורית – כל חברות התחבורה הציבורית (אגד, דן או מטרופולין) מפעילות אינספור קווי אוטובוס זולים אשר מחברי את חלקי העיר השונים עם הערים הסמוכות. בנוסף, תמיד ניתן להיעזר במוניות שירות בעלות מסלולים קבועים או מוניות ספיישל לנסיעות עירוניות ובין עירוניות, אשר במיוחד בעידן הקורונה מאפשרות לצרכן לשמור על ריחוק חברתי ולקבל שירות אישי, זמין ונעים יותר.

לסיכום, תל אביב מציעה למבקרים, לנופשים ולמבלים בה מגוון רחב של אפשרויות תחבורה אשר מתאימות לכל מטרה, תקציב ויעד. לא משנה באיזו אופציה תבחרו, חשוב לזכור את כללי הבטיחות בדרכים ושכל נסיעה בכלי רכב ממונעים (קורקינטים ואופניים) מחייבת חבישת קסדה ובמידת הצורך גם ביטוח רכב מתאים.