איך שומרים על ריפוד הרכב?

שמירה, ניקוי ותחזוקת הרכב מתייחסת לא רק למנוע, הבלמים והגלגלים אלא גם לחלק הפנימי של הרכב.  לעיתים קרובות, כניסה ונסיעה ברכב נקי, נעים וריחני יכולה להיות ההבדל בין חווית נסיעה מעולה לבין חוויה לא נעימה שנעדיף לשכוח.

במאמר זה אציג לך מספר טיפים לשמירה על ריפוד הרכב לאורך שנים רבות.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מקפידה על תחזוקה שוטפת של כל צי המוניות בתחנה אשר כוללת עמידה בתנאים המחמירים של משרד התחבורה וניקיון יומיומי על מנת להבטיח שכל נוסע יוכל ליהנות ממונית נקייה, מסודרת וריחנית בדרך אל ומשדה התעופה.  להזמנת מונית לנתב"ג, ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

איך שומרים על ריפוד הרכב?

איך שומרים על ריפוד הרכב?

על פי חברת SOS CLEAN ניקוי ריפודי רכב, קיימים בשוק הרכב מספר רב של ריפודים (ריפודים אשר עשויים ממגוון רחב של חומרי גלם החל מבדים סינטטיים ועד עור נאפה, עור באפלו או עור תעשייתי) אשר דורשים טיפול מדויק בהתאם להוראות היצרן שלהם.

באופן כללי, תהליך הניקוי חייב להיות מותאם לסוג הריפוי ברכב – אחרת, הריפוד היקר עלול לאבד צבע, לשנות גוון או להתקלף עם השנים. כמו כן, מומלץ להיזהר מחומרי ניקוי חזקים אשר עלולים להשאיר סימנים או כתמים בלתי הפיכים.

פעמים רבות ניתן להסתפק בשאיבה קצרה עם שואב אבק בייתי ומעבר על המקום עם מטלית לחה וקרירה לניקוי החלקים הפנימיים של הרכב (ריפוד, פלסטיק, ידיות וכדומה) – שימוש במכשירי ניקוי מתקדמים יכולים לקצר את זמן הניקוי, אך הם לא פרטי חובה.  ניתן להשלים את הניקוי עם חומרי הזנה מיוחדים אשר נמכרים בחנויות עשה זאת בעצמך, תחנות דלק או מוסכים שונים ברחבי הארץ.

לסיכום, הקפדה על תחזוקה תקופתית של הרכב יכולה להאריך את חייו ולהפוך אותו לנעים, ריחני ומפנק הרבה יותר. בסופו של דבר, אף אחד מאיתנו לא מעוניין להיכנס לרכב מלוכלך אשר משאיר על הבגדים סימנים או ריחות לא נעימים.

תחנת מוניות 24/7 מקפידה על ניקיון יומיומי של כל צי המוניות בשביל שתוכל ליהנות מנסיעה נעימה, בטוחה ושקטה לנתב"ג. להזמנות ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה ב – 072-3943136.