הקורקינט החשמלי: כלי התחבורה המועדף בתל אביב

על פי נתונים אחרונים, הקורקינטים החשמליים הפכו לכלי התחבורה המועדף על התל אביבים כאשר הם "עקפו בסיבוב" את שירותי השכרת האופניים של תל אופן. אם עדיין לא יצא לכם להתנסות בנסיעה על קורקינט חשמלי, יצאנו לבדוק מי הם החברות המובילות להשכרת קורקינטים חשמליים אשר פועלות בתל אביב והסביבה.

לנתב"ג כנראה שלא תוכלו להגיע על קורקינט חשמלי, אז אם אין לך רכב פרטי, נהגי תחנת מוניות 24/7 נמצאים כאן בשבילך. צוות הנהגים של התחנה מקפיד על שירות, זמינות ועמידה בזמנים, לתיאום הסעה לנתב"ג ניתן ליצור קשר עם המוקד ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

הקורקינט החשמלי: כלי התחבורה המועדף בתל אביב

הקורקינט החשמלי: כלי התחבורה המועדף בתל אביב

בשנים האחרונות, נדמה שלא משנה לאן נלך באזור גוש דן, ניתקל באינספור קורקינטים חשמליים אשר נמצאים בכל פינת רחוב. השכרה של קורקינט חשמלי מעניקה למשתמש ניידות מהירה, קלה וזולה הרבה יותר מהחלופות האפשריות בתוך מרכזי הערים.

בין החברות הפופולריות שפועלות בגוש דן (תל אביב, הרצליה, חולון וכדומה) ומאפשרות השכרה מהירה של קורקינטים חשמליים, ניתן למצוא:

  • Lime – חברת Lime גובה על פתיחת הנעילה כ – 5 שקלים וכ – 0.45-0.6 שקלים לכל דקה. המחיר של Lime הוא דינאמי ומבוסס על שעות העומס ומיקום הקורקינט.
  • Bird – חברת Bird חברה אמריקאית אשר מאפשר להשכיר קורקינטים חשמליים החל מ – 5 שקלים להפעלה ועוד 0.6 שקלים לכל דקה. מספר המשתמשים של חברת Bird נאמד ב – 15 אלף רוכבים באזור גוש דן.
  • Wind – חברת Wind היא חברה צעירה יחסית לחברות האחרות, כתוצאה מכך היא לא גובה על דמי פתיחה לקורקינט. לעומת זאת, כל דקת נסיעה ב – Wind היא יקרה יותר מהחברות המתחרות שלה ומחירה עומד על שקל לדקה.
  • Leo – חברת Leo החלה לפעול במרץ 2019 והגיע לכותרות לאחר שחברה לאייל ברקוביץ. חברת Leo גובה מחיר של 2 עד 6.2 ₪ לפתיחת הנעילה של הקורקינט ומחיר הנסיעה עומד על 0.1 ל – 0.66 שקלים לכל דקה.

כפי שניתן לראות, רוב החברות בתחום מציעות את אותן מחירי פתיחה ונסיעה ללקוח הקצה. כפועל יוצא מכך, אם מדובר בנסיעה אקראית, אין הבדל משמעותי בין החברות, אך אם מדובר בנסיעות קבועות, עדיף לבצע "מנוי חודשי" אצל חברה כלשהי ובצורה זו ליהנות מהנחות ומבצעים תקופתיים אשר לא זמינים ללקוחות מזדמנים אשר משתמשים בקורקינטים החשמליים.

לסיכום, שירותי השכרת הקורקינטים מאפשרים לכל אדם המחזיק טלפון חכם למצוא ולשכור את הקורקינט הקרוב אליו. אין ספק שהקורקינטים החשמליים הפכו לאחד מכלי התחבורה הפופולריים, הנפוצים והמועדפים ביותר בתוך מרכזי הערים בגוש דן כך שהשימוש בהם רק יעלה בשנים הקרובות.