שירות הסעות לנתב"ג – הדרך הקלה, המהירה והפשוטה להגיע לטיסה שלך!

נכון להיום, התחרות העזה והוזלת המחירים בשוק התחבורה מובילה לכך שיותר ויותר לקוחות פרטיים בוחרים להשאיר את המכונית המשפחתית בבית ולהגיע לשדה עם מונית, מיניבוס או אוטובוס פרטי.

מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקים שירות הסעות לנתב"ג במהלך כל שעות היממה,7 ימים בשבוע כולל שבתות וחגים. לקבלת פרטים נוספים או לתיאום והזמנת ההסעה שלך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

חברת הסעות לנתב"ג

איך לבחור חברת הסעות לנתב"ג?

לצערנו, ענף ההסעות מוצף באינספור חברות ונהגים "חאפרים" אשר מביישים ומוציאים שם רע למקצוע. אם אתה מעוניין להזמין חברת הסעות לנתב"ג, מומלץ לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • מקצועיות וניסיון –לצערנו, ישנם לא מעט מקרים בהם מבטיחים ללקוח הרים וגבעות באתר האינטרנט, אך בסופו של יום מדובר בנהג עצמאי אשר מחזיק בטרנזיט יד שניה שעומד לעבור לעולמו. מומלץ לאתר חברת הסעות מקצועית, אמינה ובעל ניסיון רב שנים על ידי קריאת ביקורות, המלצות ומידע רלוונטי באתר האינטרנט, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות.
  • בטיחות – כל חברת הסעות לנתב"ג נדרשת לעמוד בתקני הבטיחות המחמירים של משרד התחבורה, משרד הביטחון ומשרד החינוך (במקרים בהם נדרשת הסעת ילדים). מומלץ לבדוק מראש שהחברה מחזיקה באישורים הנדרשים ועוברת בדיקות תקופתיות על ידי קצין בטיחות מוסמך.
  • ביטוח מתאים – חברות רבות בוחרות בביטוחים זולים אשר לא מקנים הגנה מלאה לנוסעים. חשוב מאוד לבדוק כי בשעת אסון, תהיה לך חברת ביטוח מתאימה אשר תוכל לפצות ולהעניק לך את הכיסוי המלא בהתאם לצרכים שלך.
  • זמינות – לצערנו, פעמים רבות אנו שומעים על לקוחות אשר נשארו לבד בדקה התשעים לאחר שהנהג שעימם הם סגרו נעלם, ללא עקבות ומבלי שהוא עונה לטלפון. חשוב לאתר חברת הסעות לנתב"ג אשר זמינה 24/7 מסביב לשעון ויכולה להעניק לך מענה מיידי, מהיר ונקודתי לכל בעיה או תקלה שעלולה להתרחש בהמשך הדרך.

לצערנו, "חאפרים" יכולים לא רק להרוס לך את חווית הנסיעה, אלא גם להוביל לנזקים ממשיים ולהשאיר אותך ללא שום כיסוי מתאים בזמן משבר.

אנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר ב – 072-3943136 וליהנות מנסיעה שקטה, בטוחה וחלקה לנתב"ג. מוניות 24/7 לנתב"ג פועלים כבר יותר מ – 15 שנה, כאשר במהלך השנים ליווינו אלפי לקוחות בדיוק כמוך בנתיבי ישראל.