מתי כדאי לעשות טיפול תקופתי לרכב ובאיזה מוסך לבחור?

כל בעל רכב יודע שעל מנת שהרכב יאריך ימים ולא יתקע באמצע הדרך, עליו לבצע טיפולים תקופתיים במוסך. במאמר זה אסביר מה כולל טיפול תקופתי לרכב ובאיזה מוסך כדאי לבחור בשביל לעשות אותו בהצלחה.

צי המוניות של מוניות 24/7 לנתב"ג מתוחזק ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על תקנים והנחיות מחמירות של משרד התחבורה הישראלי. להזמנת מונית לנתב"ג במונית VIP מרווחת, בטוחה ונקייה ניתן להתקשר 24/7 למוקד התחנה ב – 072-3943136.

טיפול תקופתי לרכב

מהו טיפול תקופתי לרכב?

טיפול תקופתי לרכב הוא סוג של טיפול מונע לרכב אשר במהלכו מתבצעת בדיקה כללית של כלל מערכות הרכב. מטרתו של הטיפול התקופתי היא לשמור על תקינותו של הרכב, לאתר תקלות ולמנוע נזק עתידי לחלקי הרכב.

טיפול תקופתי לרכב יכול להיות בהיקף קטן בו מחליפים את שמן המנוע והמסננים השונים או טיפול רחב בו מוחלפים חלקים יקרים הרבה יותר (מערכת טיימינג ורצועות המנוע, מצתים, מסננים, צמיגים, מצבר, נורות מערכת הבלמים וכדומה). ברוב המקרים, הטיפול התקופתי מתבצע במרווחים קבועים של זמן או בהתאם למספר הקילומטרים שיצרן הרכב הגדיר – הראשון מבניהם.

באיזה מוסך כדאי לעשות טיפול תקופתי לרכב?

טיפול תקופתי לרכב הוא חובה לא רק מתוך דאגה לבטיחות הנוסעים ולתפקוד הרכב אלא גם מכיוון שיש קשר בין ביצוע הטיפולים התקופתיים לתוקף האחריות של היבואן.

פעמים רבות, יבואן הרכב מתנה את האחריות על הרכב בביצוע טיפולים תקופתיים ועמידה בתנאים הבאים:

  • ביצוע הטיפול במוסך מורשה או במוסך היבואן
  • ביצוע הטיפול לפי מפרט הרכב של היבואן
  • החלפה ושימוש בחלקים אשר עומדים בתקנים ודרישות היבואן

לפי מוסך צ'מפיון מוטורס אשר מעניק שירות לרכבי פולקסווגן, סיאט ומסחריות פעמים רבות עלות שעת העבודה במוסך המורשה תהיה זולה יותר מאשר עלות שעת העבודה במוסך היבואן.

מבחינת חלקי חילוף לרכב באופן טבעי, חלקי חילוף לרכבים נדירים יהיו הרבה יותר יקרים מחלקי חילוף לרכבים עממיים, שכיחים ונפוצים יותר. כמו כן, פעמים רבות ניתן לבחור בחלקי חילוף תואמי מקור (OEM) אשר עלותם לצרכן היא מחצית מחלקי החילוף המקוריים.

לסיכום, טיפול תקופתי לרכב מאפשר לך ליהנות מרכב תקין, בטוח ומתפקד לאורך זמן. פעמים רבות, טיפול תקופתי לרכב מאפשר למנוע נזקים עתידיים יקרים הרבה יותר.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעה לנתב"ג ברכבים חדשים, מתוחזקים ונקיים לאורך כל שעות היממה. להזמנת מונית לנתב"ג, ניתן להתקשר עכשיו למוקד התחנה ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.