מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות ספיישל לנתב"ג

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירותי מוניות ספיישל לשדה התעופה בן גוריון במהלך כל שעות היממה כולל בשבתות וחגים – להזמנת מונית ספיישל לנתב"ג, חייגו ל – 072-3943136 וסדרן התחנה ישמח לשריין עבורך את היום והשעה הרצויה מבחינתך.

תחנת מוניות 24/7 פעילה כבר יותר מ -15 שנים ומעניקה שירותי מוניותVIP לנתב"ג ובחזרה לתושבי גוש דן והסביבה הקרובה (חולון, תל אביב, בת ים, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, נס ציונה, רעננה, הרצליה וערים נוספות).

צוות תחנת מוניות 24/7 מורכב מנהגים מוסמכים, מיומנים ואדיבים אשר יעשו ככל יכולתם בשביל להקל עליך את הנסיעה והמעבר אל ומשדה התעופה. כל הנהגים מצוידים במערכות GPS מתקדמות אשר מבטיחות עמידה בזמנים והגעה מהירה ליעד הסופי.

מוניות ספיישל לנתב"ג – שירות 24/7 מסביב לשעון כולל שבתות וחגים!

נכון להיום, אם אתה צריך להגיע לנתב"ג בשבת או בחג, לא ניתן להגיע ברכבת או בתחבורה ציבורית – האפשרויות היחידות שעומדות בפניך הם להזמין מונית לנתב"ג מתחנת מוניות לבחירתך, לנסוע עם הרכב הפרטי ולשלם על חנייה יקרה בנתב"ג או להטריד בן משפחה או חבר קרוב שיסיע אותך לשדה.

נהגי מוניות 24/7 לנתב"ג ישמחו להעניק לך שירותי הסעה במהלך היום או באמצע הלילה מבלי להטריד את המשפחה והחברים הקרובים או מבלי שתצטרך לשלם על חנייה במחירים מופקעים בשדה התעופה בן גוריון. מחירי החניה בנתב"ג מתחילים ב – 80 ₪ ליממה – אם אתה נוסע לחופשה של כמה ימים, אתה יכול לצפות לחשבון של מאות שקלים…

תחנת מוניות 24/7 כוללת צי מוניות ספיישל חדשני, מפואר ומפנק אשר יעביר לך את הנסיעה לנתב"ג בצורה המהירה, הבטוחה והקלה ביותר. אנו זמינים לספק שירות בימי חול, שבתות וחגים – 24/7 מסביב לשעון.

מוניות ספיישל לנתב"ג במחירים ללא תחרות!

שירותי המוניות של תחנת מוניות 24/7 ניתנים במחירים זולים משמעותית בהשוואה למתחרים העיקריים בשוק המוניות הארצי והמקומי כאחד. ניתן לצפות במחירון המוניות לנתב"ג של מוניות 24/7 ליעדים מרכזיים או להתקשר לסדרן התחנה בשביל לקבל את המחיר העדכני ביותר.

להזמנת מונית ספיישל לנתב"ג מאזור גוש דן והסביבה הקרובה, התקשר עכשיו ל – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך בכל יום או שעה שתחפוץ בשירותינו.