מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מונית לנתב"ג בשבת

למרות שלל הרפורמות שהממשלה מבצעת בשוק המוניות לנתב"ג, הסטטוס קוו בישראל מטרפד כל ניסיון להפעיל תחבורה ציבורית בשבת. כתוצאה מכך, האופציות היחידות שעומדות בפניך הן להזמין מונית ספיישל לנתב"ג, לנסוע עם הרכב המשפחתי ולשלם את עלויות החניה השערורייתיות בנתב"ג או להיעזר בבן משפחה או חבר קרוב שיסיע אותך לנתב"ג…

אם אתה מחפש תחנת מוניות ותיקה, אמינה וזולה לנסיעות לנתב"ג בשבת וחג, התקשר עכשיו ל – 072-3943136 וצוות הסדרנים והנהגים של מוניות 24/7 ישמח לעמוד לרשותך!

תחנת מוניות לנתב"ג בשבת – שירות 24/7 מסביב לשעון!

נכון להיום, לא כל תחנת מוניות פועלת במהלך השבתות והחגים.

אם מתוכננת לך טיסה במהלך השבת, מומלץ בחום לשריין את הנסיעה מראש בהתאם לשעת הטיסה ובצורה זו תוכל להבטיח הגעה מהירה, בטוחה ונטולת לחצים לנתב"ג.

בצורה דומה, אם מתוכננת לך נחיתה במהלך השבת, מומלץ לשריין איסוף משדה התעופה על ידי נהג מונית מוסמך אשר ימתין לך בטרמינל מקבלי הפנים ויסיע אותך ליעדך.

כמה עולה מונית לנתב"ג בשבת?

על פי המחירון הרשמי של משרד התחבורה, נהגי מוניות בשבת רשאים לגבות על נסיעות בשבתות, חגים ולילות עלות התואמת לתעריף 2.

באתרינו, תוכל למצוא את מחירון המוניות לנתב"ג של מוניות 24/7, אשר מעניק הנחה אוטומטית של בין 20%-30% על המחירון הרשמי של משרד התחבורה. לדוגמא, בהזמנת מונית לנתב"ג מתל אביב לפי המחירון של משרד התחבורה תאלץ לשלם כ – 148 ₪ אך דרך מוניות 24/7 נגבה ממך כ – 120 ₪ בלבד!

לקבלת פרטים נוספים והזמנת מונית לנתב"ג בשבת ובחג, ניתן להתקשר למוקד התחנה ב – 072-3943136 ונשמח לשריין עבורך את תאריך ושעת הנסיעה שלך. צוות הנהגים של מוניות 24/7 עומד לרשותך באמצע הלילה או במהלך השבת.