מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג מראש העין

רוצים להתפנק כל הדרך לנתב"ג מראש העין? לא רוצים לשלם על חנייה יקרה בטרמינל 1 או טרמינל 3 בנתב"ג? – תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מזמינה אתכם להשאיר את המכונית הפרטית בחניה, לחסוך דלת וכאב ראש, להתקשר עכשיו ל – 072-3943136 ולשריין נהג מונית מקצועי שיחכה לכם ביום ובשעה הרצויה.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג פועלת מתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) כבר יותר מ – 15 שנה בהצלחה מרובה. במהלך השנים ליווינו מאות אלפי נוסעים, שבדיוק כמוך, רצו להגיע בנוחות, בבטחה ובמחיר הוגן לנתב"ג.

מוניות לשדה התעופה מראש העין – הלוך וחזור – במחירים הוגנים 24/7 מסביב לשעון!

מוקד תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג זמין במהלך כל שעות היום, כולל שבתות וחגים.

כל נהגי תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג הם נהגים מוסמכים בלבד (יוצאי צבא) אשר מונחים להקפיד על רמת שירות ומקצועיות גבוהה במיוחד. כמו כן, צי המוניות של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מונה אינספור מוניות VIP קטנות (מוניות פרייבט) ומגוון רחב של מוניות גדולות אשר מתאימות ל – 6 עד 12 נוסעים (כולל הנהג).

בין השירותים העיקריים שאנו מעניקים לתושבי ראש העין והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מראש העין או מוניות ספיישל מנתב"ג לראש העין – מוניות ספיישל לנתב"ג מראש העין מאפשרות לך לישון בשקט ולדעת שנהג מונית מוסמך יחכה לך ביום ובשעה הדרושה לך.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מראש העין – אתם 5 נוסעים או יותר?, תמיד ניתן להזמין מונית גדולה לנתב"ג מראש העין, לנסוע ביחד ולחסוך בהזמנת 2 או יותר מוניות ספיישל קטנות. צי המוניות של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג כולל מוניות גדולות אשר מתאימות לעד 12 נוסעים (כולל הנהג).
  • שירותי שליחויות מקצועיים מראש העין לנמל התעופה בן גוריון

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מתחייבת למחירים זולים, הוגנים ואטרקטיביים לאורך כל ימות השנה. המחירים של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג הם סופיים ולא כוללים תוספות שונות ומשונות אשר מתווספות לאחר ההזמנה.

לקבלת פרטים נוספים או לתאום נסיעה לנתב"ג מראש העין, ניתן להתקשר עכשיו למוקד התחנה ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.