מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג מקרית מלאכי

הזמנת את החופשה המפנקת בחו"ל ועכשיו עליך להגיע לנתב"ג מקרית מלאכי? הטיסה שלך ב – 4 לפנות בוקר ואין מי שיסיע אותך לנתב"ג? – תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירות מוניות אמין, מקצועי ומהיר 24 שעות ביממה לתושבי קריית מלאכי והסביבה הקרובה – לשיחה עם מוקד התחנה ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג פועלת בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום כבר יותר מ – 15 שנה. התחנה אשר ממוקמת בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) מעניקה הסעות ספיישל לנתב"ג מקרית מלאכי או בדרך חזרה מקרית מלאכי לנמל התעופה בן גוריון.

שירות מוניות ספיישל לשדה התעופה מקרית מלאכי – הלוך וחזור – במחירים הוגנים 24/7 מסביב לשעון!

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מבצעת הסעות על בסיס יומיומי במחירים הוגנים ומפוקחים על פי מחירון המוניות הרשמי של משרד התחבורה. המחירים של התחנה כוללים את תהליך ההזמנה או המזוודות – כך שברגע הנסיעה לא יהיו לך "הפתעות" נוספות בדקה ה – 90.

נהגי התחנה הם נהגים אדיבים, מיומנים ומקצועיים אשר דוברים את השפה העברית והאנגלית (ניתן לשלוח נהגים דוברי שפות זרות אחרות כמו ספרדית, גרמנית או רוסית בתיאום מראש). בנוסף, כל מוניות התחנה עוברות תחזוקה יומיומית ותקופתית על מנת להבטיח נסיעה חלקה, שקטה ונעימה מקרית מלאכי לנתב"ג או בדרך חזרה מנתב"ג לקרית מלאכי.

נהגי התחנה מציעים מגוון רחב של שירותים לתושבי קריית מלאכי והסביבה הקרובה, ביניהם ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מקרית מלאכי או בחזרה מוניות ספיישל מנתב"ג לקרית מלאכי – מוניות ספיישל מפנקות, איכותיות ובטוחות אשר מיועדות לעד 4 נוסעים.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מקרית מלאכי – מוניות גדולות מרווחות, נקיות ובעל תא מטען גדול אשר מיועדות לעד 12 נוסעים.
  • שירותי שליחויות לנתב"ג מקרית מלאכי

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מבטיחה שירות, זמינות ומחירים הוגנים לאורך כל שעות היממה ובמהלך כל השנה. אנו עובדים 24/7 בשבתות, בחגים ובמועדים מיוחדים – אם יש לך טיסה, אנו נוכל לשריין לך הסעה לנתב"ג.

לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת מונית לנתב"ג מקרית מלאכי, ניתן להתקשר למוקד התחנה אשר זמין 24 שעות ביממה ב – 072-3943136. מוקד התחנה יוכל לענות לך על כל שאלה ולשריין עבורך את הנסיעה.