מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג מקריית אונו

אם אתה זקוק לשירותי מוניות ספיישל לנתב"ג מקריית אונו, מוניות 24/7 מעניקים שירותי הסעה במוניות VIP לנתב"ג מקריית אונו או בדרך חזרה מנתב"ג לקריית אונו. התקשר עכשיו ל – 072-3943136 ונשמח להעניק לך שירות הוגן, מהיר ואדיב במחיר משתלם במיוחד.

מוניות לשדה התעופה בן גוריון מקריית אונו – הלוך וחזור – במחירים זולים!

מוניות 24/7 לנתב"ג פועלים בקריית אונו כבר יותר מ -15 שנים כאשר במהלך השנים הסענו אלפי לקוחות מרוצים מאזור קריית אונו והסביבה הקרובה. כל המוניות של מוניות 24/7 מתוחזקות ברמה הגבוהה ביותר בשביל להבטיח את ביטחון הנוסעים וצוות הנהגים בתחנה.

כל הנהגים בתחנת מוניות 24/7 לנתב"ג הם נהגים מקצועיים דוברי עברית/אנגלית ויוצאי צבא. כאשר אתה נוסע עם מוניות 24/7 לנתב"ג, אתה יכול להיות רגוע ולתפוס תנומה קלה – אתה נמצא בידיים טובות לאורך כל הנסיעה לנמל התעופה בן גוריון.

בין השירותים המרכזיים שאנו מעניקים לתושבי קריית אונו והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מקריית אונו או מוניות ספיישל מנתב"ג לקריית אונו – מוניות 24/7 לנתב"ג מחזיקים צי מוניות עצום שעומד לשירותך במהלך כל שעות היממה. כמו כן, אנו פועלים בשבתות וחגים כך שתוכל לקבל מענה מהיר גם בימים אלה.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מקריית אונו – יש ברשותינו מוניות גדולות אשר מתאימות ל – 6 עד 12 נוסעים. מונית גדולה תחסוך לך הרבה מאוד כסף בנסיעה הלוך וחזור לנתב"ג.
  • שירות שליחויות מקריית אונו

אם אתה רוצה לקבל שירות אמין, מהיר ובמחירים נוחים במיוחד, התקשר עכשיו ל – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך!