מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג ממודיעין

אם אתה מחפש שירות מוניות לנתב"ג ממודיעין – נהגי תחנת מוניות 24/7 יכולים לעזור לך!

התקשר עכשיו למוקד המוניות במודיעין ב- 072-3943136 ונציגי מוניות 24/7 ישמחו להעניק לך שירות מהיר, נוח ובטוח לנתב"ג. תחנת מוניות 24/7 מציע מחיר אחיד של 140 ₪ בלבד להסעות הלוך או חזור מנתב"ג.

מוניות לשדה התעופה בן גוריון ממודיעין – החל מ – 140 ₪ בלבד!

נוסעים אשר מעוניינים להגיע אל שדה התעופה בן גוריון ממודיעין, יכולים להזמין מונית שתוביל אותם במהירות, בנוחות ותחסוך להם עלויות חנייה או דלק אל שדה התעופה. כל הנהגים במוניות 24/7 מציעים את השירותים הבאים:

  • שירות מוניות מסביב לשעון – שירותי הסעה 24/7 בכל שעה ובכל יום (כולל שבתות וחגים, ללא יום כיפור) אל שדה התעופה ממודיעין.
  • מוניות גדולות לנתב"ג – אם אתם טסים עם כל המשפחה (יותר מ – 4 נפשות) תוכלו לתאם איתנו איסוף ושליחת מונית גדולה לנתב"ג. בצורה זו תוכלו להנות ממחירים זולים, נוחים והוגנים אשר ישאירו הרבה יותר כסף לבזבוזים בחו"ל 🙂
  • שליחויות לנתב"ג ממודיעין – במידה ואתה זקוק לשירות משלוחים מהיר לנתב"ג (הילד שכח את הדרכון או את הנייד?, המפתחות נשארו בכיס?), נוכל לבצע זאת עבורך!

לא בכל יום אנחנו טסים לחו"ל ואין דבר יותר נוח, מהיר וחסכוני מלהזמין מונית לנתב"ג. לקבלת פרטים נוספים על מוניות לנתב"ג ממודיעין או מוניות מנתב"ג למודיעין, התקשר עכשיו ל – 072-3943136, ואנו נשמח לשרת אותך על הצד הטוב ביותר.