מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג מהוד השרון

רוצים להגיע לנתב"ג מהוד השרון באמצע הלילה בלי לבקש טובות מחברים, להתרוצץ באוטובוסים או לשבור קופת חיסכון בדרך? – התקשרו עכשיו ל – 072-3943136 והסדרן התורן בתחנת מוניות 24/7 לנתב"ג ישמח להעניק לך שירות אדיב ולשריין נהג מקצועי שיגיע עד אליך, יעזור להעמיס את המזוודות ולהסיע לנתב"ג מהוד השרון.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירות מוניות ספיישל בפריסה ארצית וכמובן, גם מהוד השרון והסביבה כבר יותר מ – 15 שנה. צי המוניות של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מונה יותר מ – 200 מוניות VIP קטנות עד 5 אנשים, מוניות VIP גדולות עד 12 אנשים ואף מיניבוסים להסעת קבוצות גדולות בתיאום מראש.

מוניות לשדה התעופה בן גוריון מהוד השרון – הלוך וחזור – במחירים הוגנים 24/7 מסביב לשעון!

אם הזמנת חופשה מפנקת בחו"ל וארזתם את המזוודות, עכשיו נשאר רק להגיע בצורה בטוחה, מהירה וזולה לנתב"ג. מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקים שירות מהיר, זול והכי חשוב בטוח לנתב"ג במהלך כל שעות היממה, 7 ימים בשבוע, כולל שבתות וחגים.

צי המוניות של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג עובר בדיקות תקופתיות, ניקיון יומיומי ומפוקח על ידי משרד התחבורה הישראלי כך שנוכל להבטיח לך נסיעה חלקה, נעימה ונקייה לנתב"ג מהוד השרון.

בין השירותים שאנו מעניקים לתושבי הוד השרון והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מהוד השרון או מוניות ספיישל מנתב"ג להוד השרון –מוניות VIP נקיות, מתוחזקות ובטוחות עומד לרשותך, 24/7 מסביב לשעון!
  • מוניות גדולות לנתב"ג מהוד השרון – אם אתם רוצים לחסוך בעלויות הנסיעה, נסיעה במונית גדולה לנתב"ג מהוד השרון יכולה לחסוך לכם כ – 20%-50% מהעלות של הזמנת 2 או יותר מוניות פרייבט קטנות.
  • שירות שליחויות מהוד השרון לנמל התעופה בן גוריון

מוניות 24/7 לנתב"ג מבטיחים מחירים הוגנים וזולים יותר מהמחיר המומלץ לצרכן של משרד התחבורה. כאשר אתם מזמינים מונית לנתב"ג מתחנת מוניות 24/7 לנתב"ג אתם יכולים לישון בשקט ולדעת כי נהג מטעם התחנה יגיע לאסוף אתכם ביום ובשעה הנכונה, בלי תירוצים וסיפורי סבתא.

להזמנת מונית לנתב"ג מהוד השרון, ניתן להתקשר למוקד התחנה 24 שעות ביממה ל – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.