מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג מבאר יעקב

רוצים להגיע לנתב"ג מבאר יעקב בסטייל ובלי לשבור קופת חיסכון? – התקשרו עכשיו ל – 072-3943136 ואחד מהנהגים המוסמכים של מוניות 24/7 לנתב"ג ישמח להגיע ולהסיע אתכם לנתב"ג מבאר יעקב.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג פועלת בפריסה ארצית ומעניקה שירותי הסעות לנתב"ג מבאר יעקב כבר יותר מ- 15 שנה. צי המוניות של מוניות 24/7 לנתב"ג מונה יותר מ – 200 מוניות VIP קטנות וגדולות כאחד.

שירות מוניות לשדה התעופה מבאר יעקב – הלוך וחזור – במחירים הוגנים 24/7 מסביב לשעון!

אם אתם עומדים לטוס לחו"ל וצריכים להגיע לנתב"ג לרגל חופשה משפחתית או עסקים, תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירות נסיעות מהיר, בטוח ומדויק על ידי צוות נהגים אדיב, מוסמך ומקצועי אשר ישמח לעזור לך לאורך כל הדרך.

צוות הנהגים של מוניות 24/7 לנתב"ג מורכבת מנהגים יוצאי צבא אשר מוסמכים ומפוקחים על ידי משרד התחבורה הישראלי. כמו כן, כל צי המוניות של מוניות 24/7 לנתב"ג עובר תחזוקה תקופתית וניקיון יומיומי על מנת להבטיח נסיעה חלקה, נעימה ונקייה.

בין השירותים שאנו מעניקים לתושבי באר יעקב והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מבאר יעקב או מוניות ספיישל מנתב"ג לבאר יעקב – צי מוניות VIP אשר עומד לרשותך במהלך כל ימות השבוע, 24 שעות ביממה!
  • מוניות גדולות לנתב"ג מבאר יעקב – צי מוניות גדולות לנתב"ג אשר מאפשר להכיל עד 12 נוסעים (כולל הנהג) ובצורה זו לחסוך כסף על הזמנת 2 מוניות פרייבט קטנות.
  • שירות שליחויות מבאר יעקב לנמל התעופה בן גוריון

מוניות 24/7 לנתב"ג מבטיחים מחירים הוגנים ונסיעה חלקה, מפנקת ומהירה לנתב"ג מכל באר יעקב והסביבה הקרובה. כאשר אתם מזמינים את מוניות 24/7 לנתב"ג, אתם יכולים לישון בשקט ולדעת כי נהג מקצועי מטעם התחנה יגיע לאסוף אתכם ביום ובשעה הנכונה!

להזמנת מונית לנתב"ג מבאר יעקב, ניתן להתקשר למוקד התחנה 24 שעות ביממה ל – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.