מה חשוב לבדוק בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק לך את האפשרות לקבל כיסוי ופיצוי במקרים של אירועים בלתי צפויים במהלך החופשה. לקראת חודשי הקיץ והחגים, יצאנו לבדוק מהם הפרמטרים החשובים בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעה לשדה התעופה בן גוריון, 24 שעות ביממה, מכל מקום בארץ מצפון ועד דרום. להזמנת מונית לנתב"ג 24 שעות ביממה, ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה ב – 072-3943136 ואחד הנהגים המוסמכים של התחנה יאסוף אותך ביום ובשעה שנוחה לך!

אלו ביטוחים חייבים לעשות לפני הטיסה בימי הקורונה?

מה חשוב לבדוק בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד מהביטוחים הנפוצים בישראל, אך לא כולם מודעים למרכיבים והכיסויים שכלולים בו.

בעת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ לבדוק את הפרמטרים הבאים:

  • כיסוי כספי – ביטוח נסיעות נועד להעניק כיסוי ופיצוי כספי בשלל מקרים החל מאיבוד כבודה ועד ביטול טיסה. מומלץ לבדוק את גובה הפיצוי הכספי כך שישקף את עלות דברי הערך שנמצאים ברשותך.
  • איתור וטיפול רפואי – ישנן חברות ביטוח אשר מאפשרות לך לקבל טיפול רפואי ראשוני מול רופאים מקומיים או ישראליים באמצעות אפליקציה ייעודית ומנגד יש חברות ביטוח אשר מטילות עליך את האחריות לאיתור מרפאה מתאימה ולאחר החזרה לארץ ישנה התחשבנות מול חברת הביטוח. מומלץ לבדוק מהם תנאי הפוליסה של חברת הביטוח שלך.
  • ספורט אתגרי – ספורט אתגרי הוא סעיף יקר בפוליסת הביטוח, כך שמומלץ להפעילו רק בימים הבודדים בהם הוא מתרחש בפועל.
  • הריון – נשים בהריון יכולות לבלות, לטוס וליהנות מהחיים, אך חשוב לדעת כי ביטוח הבריאות הבסיסי לא מעניק כיסוי לתקופת ההריון. במקרים אלה, מומלץ לרכוש הרחבה מתאימה אשר כוללת טיפולי חירום ( בדיקת רופא, מיון או אשפוז) הקשורים לתקופת ההריון והעובר.
  • החמרת מצב רפואי קיים – עבור נוסעים בעלי היסטוריה רפואית, יכולים לרכוש הרחבה יקרה אשר מעניקה הגנה, כיסוי ופיצוי במקרים של החמרת המצב הרפואי הקיים. אם יש לך היסטוריה רפואית או מחלות רקע כלשהן, מומלץ לעדכן את חברת הביטוח מראש, אחרת היא לא תעניק לך הגנה.

לסיכום, רכישת ביטוח נסיעות מעניקה לך את האפשרות לקבל פיצוי, הגנה ושיפוי בשלל מקרי קיצון מאיבוד מזוודה בשדה ועד קבלת טיפול רפואי בזמן אמת. טרם הרכישה, מומלץ לבדוק את תנאי הפוליסה כך שתתאים לאופי הטיול, המצב הרפואי והכיסויים הנחוצים לך.

נכתב בשיתוף עם Gooday