מהם היתרונות בהזמנת מונית גדולה לנתב"ג?

יום הנסיעה לנתב"ג ויום החזרה מן נמל התעופה בן גוריון הם הימים המתישים ביותר. ברוב המקרים, הנסיעה לנתב"ג עם הרכב המשפחתי מהצפון והדרום היא ארוכה יחסית ודורשת תשלום יקר על חנייה בנמל התעופה. קל וחומר כאשר מדובר על נסיעה מרובת נוסעים אשר דורשת איסוף של קרובי משפחה או חברים מכמה מקומות בדרך.

במידה ואתם מעוניינים להגיע לנתב"ג בצורה נוחה, פשוטה ומהירה, ניתן להזמין מונית גדולה ממוניות 24/7 ולקבל שירות מעולה במחיר משתלם. להזמנת מונית גדולה לנתב"ג ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותכם.

מונית גדולה לנתב"ג

מהם היתרונות בהזמנת מוניות גדולות לנתב"ג?

מוניות לנתב"ג מאפשרות לנוסעים להגיע בצורה רגועה, מהירה ובטוחה לנתב"ג.

אם אתם משפחה מרובת נפשות או מספר חברים אשר רוצים להגיע ביחד לנתב"ג, הדבר הנכון, הכלכלי והטוב ביותר הוא להזמין הסעה גדולה לנתב"ג, אשר מתאפשרת באמצעות מיניבוס גדול, וואן, טרנזיט או מונית המיועד להסעים מסוג זה.

היתרונות העיקריים בהזמנת מונית גדולה לנתב"ג הם:

  1. מחיר – מבחינה כלכלית אם מדובר על 6-11 נוסעים, הזמנת מונית גדולה לנתב"ג הופכת לכלכלית הרבה יותר מנסיעה בשני רכבים או אפילו נסיעה ברכבת ישראל. אם מדובר ביותר מ -11 נוסעים, ניתן להזמין בתיאום מראש מיניבוס גדול, מפואר ומפנק אשר מוזיל עוד יותר את עלות הנסיעה לכל נוסע.
  2. חיסכון בעלויות החנייה – בהמשך לסעיף העלויות הקודם, הזמנת מונית לנתב"ג חוסכת את עלויות החנייה היקרות בנתב"ג. נכון להיום, על כל יממת חנייה תאלץ לשלם כ – 80 ₪ – אם מדובר בחופשה של 7 ימים, מחיר החנייה בלבד מחזיר את עלות הנסיעה כמעט מכל מקום בארץ.
  3. שבתות וחגים – בישראל, אין תחבורה ציבורית במהלך השבת. אם יש לך טיסת חזרה מנתב"ג אשר מתרחשת במהלך השבת, מומלץ לשריין מונית שתוכל לקחת אותך במחיר משתלם. מומלץ לא לקחת מוניות מתוך השדה, משום שלעיתים קרובות בעלי המוניות מנצלים את חוסר האונים של הנוסעים ומפקיעים במחירי הנסיעה.
  4. נוחות ופינוק – אין ספק שנסיעה במונית מאפשרת לנוסעים להתפנק, להתרווח בנוחות ולהגיע בבטחה ליעד מבלי להיות מוטרדים מן התנועה בכביש. בדרך כלל, מוניות VIP גדולות לנתב"ג מאובזרות במושבי עור מפנקים, מערכות מולטימדיה חדישות לצפייה בסרטים או בסדרות טלוויזיה, מיני בר ועוד.
  5. משלחות עסקיות – במידה ואתם נדרשים לארח משלחת עסקית, הדרך הנכונה ביותר להוביל את הנציגים בכבישי ישראל היא באמצעות מונית VIP אשר תלווה אותם מרגע הנחיתה ועד רגע העזיבה.

לסיכום, אפשר לראות שהזמנת מונית גדולה לנתב"ג היא לא רק מפנקת אלה גם כלכלית ופרקטית כאשר מדובר על 6 נוסעים או יותר.

אם אתם זקוקים להסעה גדולה לנתב"ג ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3943136 ומוקד תחנת מוניות 24/7 ישמח לענות ולשריין עבורך את היום והשעה הרצויה מבחינתך.