לופטהנזה מבטלת יותר מ – 1300 טיסות בעקבות שביתת הדיילים

החל מחצות יותר מ – 1300 טיסות לופטהנזה מבוטלות בעקבות שביתת הדיילים אשר תמשך עד ל – 8 בנובמבר.

למרות שחברת לופטהנזה ניסתה לעשות את המקסימום האפשרי על מנת למנוע את השביתה, הניסיון לא צלח וכעת כל הנוסעים נדרשים לבדוק את סטטוס הטיסה שלהם באתר החברה.

שביתת דיילים בלופטהנזה

שביתת הדיילים של לופטהנזה לא הפתיעה אף אחד, לאחר שבימים האחרונים איום השביתה היה באוויר.

לאור התוצאות העסקיות המצוינות של החברה, האיגוד המקצועי של דיילי לופטהנזה (UFO) דורש העלאת שכר של 1.8%, אך חברת לופטהנזה מסרבת לנהל מול האיגוד משא ומתן משום שהיא טוענת כי האיגוד המקצועי לא יכול לייצג אותם מבחינה חוקית וכי כל ההסכמות שיושגו לא יכובדו בעתיד.

לופטהנזה מבטלת יותר מ – 1300 טיסות בעקבות שביתת הדיילים

ביטול של 1300 טיסות לופטהנזה ברחבי העולם

חברת לופטהנזה היא חברת התעופה הגדולה ביותר באירופה. החברה מפעילה יותר מ – 600 מטוסים ומורכבת ממספר רב של חברות בת כמו סוויס, יורו-ווינגס, אוסטריאן איירליינס, אדלווייס אייר וסאן אקספרס אשר גם הן מושפעות בצורה ישירה משביתת הדיילים שיצא לדרך.

נוסעים אשר רכשו כרטיס טיסה של לופטהנזה, יכולים לקבל פיצוי על ביטול טיסה בהתאם לתקנות התעופה האירופאיות (EC 261 Regulation) או חוק שירותי תעופה הישראלי.

תקנות התעופה וחוקי שירותי תעופה מעניקים הגנה ופיצוי כספי לנוסעים בשלל מקרי קיצון החל מביטול טיסה ועד פיצוי על איחור בטיסה, הקדמת טיסה, פספוס טיסה, אובר בוקינג או שינוי תנאי כרטיס הטיסה בצורה חד צדדית על ידי חברת התעופה. נוסעים אשר יעמדו על זכויותיהם, יוכלו ליהנות מפיצוי כספי בגובה של 1,280 ₪ עד 3,120 ₪ בהתאם למרחק הטיסה.

נוסעים אשר לא רוצים להתמודד עם הבירוקרטיה הרבה מול חברת לופטהנזה, יכולים להגיש את התביעה דרך Flight Refund או Flight Cash Back אשר מתמחים בהגשת תביעות פיצוי מול יותר מ – 300 חברות תעופה ברחבי העולם.