חופשה פוסט קורונה: לאן נטוס הפעם?

אין ספק שמשבר הקורונה הוביל לפגיעה משמעותית באיכות החיים, הבריאות והכיס של כל אחד מאיתנו. כישראלים אנחנו כבר כמעט חוזרים לשגרה מלאה עם טיסות ליין, קרואטיה ויעדי קיץ אחרים, אך בעולם הקורונה עדיין קיימת. לאן נטוס לחופשת פוסט קורונה? –סקר חדש של Booking חושף את רצונות המטיילים בעולם.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מבצעת הסעות ספיישל לנתב"ג בפריסה ארצית. צוות הנהגים המסור של התחנה פרוס מהצפון ועד הדרום כך שנוכל להעניק לך שירות מהיר, אחראי ובטוח לנתב"ג ובחזרה לאורך כל ימות השנה, 24 שעות ביממה. לתיאום היום והשעה הרצויה לך מול מוקד התחנה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

פיצוי על אובר בוקינג

חופשה פוסט קורונה: לאן נטוס הפעם?

על פי סקר שנערך באתר Booking בקרב יותר מ – 28,000 מטיילים בעולם, כ – 71% מהם טענו שהם מעדיפים לצאת לחופשת פוסט קורונה מאשר למצוא אהבת אמת לכל החיים – למרות שזה מעט קיצוני, נתון זה לא מפתיע בכלל לאור העובדה שרוב המטיילים ברחבי העולם לא יכלו לצאת מגבולות ארצם בשנה האחרונה, הרגישו כלואים בתוך ביתם והרגישו השפעה שלילית על בריאותם הנפשית.

על פי נתוני הסקר של אתר Booking, לא מעט אנשים ניצלו את הזמן הפנוי שהיה להם במהלך ימי הקורונה לתכנון חופשות וטיולים ביעדים שונים על גבי הגלובוס. בנוסף על פי נתוני הסקר, כאשר המטיילים נשאלו על חופשת פוסט הקורונה האידיאלית מבחינתם, כ – 17% מהמטיילים מעדיפים חופשה רגועה אשר משלבת חופים, מסאז'ים וספא, כ – 13% מהטיילים מעדיפים חופשה אורבנית בעיר גדולה ו  – 7% מעדיפים חופשה פעלתנית בעולם.

לסיכום, השפעה של נגיף הקורונה והנחיות הריחוק החברתי אשר נכפו על כל אחד ואחת מאיתנו,  הפכו את שנת 2020 לאחת מהשנים הקשות של עולם התיירות. נכון להיום, אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה, אך עדיין נאלץ להתמודד עם השלכות מגפת הקורונה גם במהלך 2021 וכפי שניתן לראות בסקר של Booking, יהיה קשה מאוד לעצור את התיאבון של כל אחד מאיתנו לחקור את העולם.