האם נהגי מוניות מעורבים ביותר תאונות מנהגים רגילים?

רבים מאיתנו סומכים על נהג המונית בעיניים עצומות ולא שמים לב לכביש במהלך הנסיעה, אך על פי נתוני עמותת "אור ירוק" נהגי מוניות מעורבים פי 4 ויותר בתאונות דרכים.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעה לנתב"ג 24/7 מסביב לשעון עם צוות נהגים מוסמך, אחראי ומנוסה. תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מנהיגה מדיניות של אפס סובלנות כלפי נהגים אשר מזלזלים ומסכנים את הנוסעים כך שתוכל לקבל שקט נפשי וידיעה שההגה נמצא בידיים טובות. להזמנת מונית מתחנת מוניות 24/7 לנתב"ג, אנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

נהגי מונית מעורבים פי 4 יותר בתאונות מאשר נהגים רגילים

נהגי מונית מעורבים פי 4 יותר בתאונות מאשר נהגים רגילים

נתוני עמותת "אור ירוק" חושפים נתונים מטרידים במיוחד על מעורבות נהגי מונית בתאונות דרכים. על פי הנתונים, בשנת 2017 נהגי מונית היו מעורבים ב – 716 תאונות דרכים קלות וקטלניות כאחד, כ – 3% מסך כל תאונות הדרכים שאירעו בכל שנת 2017.

נתון מטריד נוסף מצביע על גידול של 25% בתאונות הדרכים בהם מעורבים נהגי מונית בשנת 2017 לעומת שנת 2016. על פי המחקר, הסיבות המרכזיות לגידול הם:

  • הגורם האנושי – הגורם האנושי הוא עדיין הסיבה המרכזית לגידול במספר תאונות הדרכים. תרבות "הסמוך עלי" אשר מושרשת בחברה הישראלית, מובילה לתחושת ביטחון מוגברת ולעיתים, אף לאסונות כפי שאנו מדווחים מפעם לפעם במהדורות החדשות.
  • תשתיות לקויות – ישנם בישראל לא מעט כבישים אשר מוגדרים כבישים אדומים אשר מסכנים את ציבור הנהגים והנוסעים. לפי נתונים רשמיים, תשתיות לקויות אחראיות על כ – 22% מתאונות הדרכים הקלות והקשות בישראל.
  • זמני מנוחה – תחנות רבות בישראל לא מקפידות על זמני מנוחה נאותים לצוות הנהגים. זמני מנוחה קצרים מידי מובילים לטעויות אשר עלולות לעלות בחיי אדם.

בכל מקרה של תאונת דרכים קלה כקטלנית, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים אשר יוכל להעניק ייעוץ וייצוג נקודתי בהתאם לנסיבות האירוע.

לסיכום, תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מודעת לסטטיסטיקה ולגורמים הנ"ל וכתוצאה מכך נוהגת באפס סובלנות כלפי נהגים לא אחראים אשר מסכנים את הציבור הרחב, שומרת על זמני מנוחה ראויים בן משמרת למשמרת ומעניקה ביטוח מקיף מלא לכל הנוסעים והנהגים בתחנה.

להזמנת נהג מונית מתחנת מוניות 24/7 לנתב"ג ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה אשר מאויש 24 שעות ביממה ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.