דגמי מכוניות פופולאריים לנהגי מוניות בשנת 2018

זה אולי יפתיע אותך, אבל מפעם לפעם לקוחות פוטנציאליים ונוסעים שואלים אותנו על דגמי המכוניות והאבזור הקיים בצי המוניות של תחנת מוניות 24/7.

במאמר זה אסקור מספר דגמי מכוניות אשר מאפשרים לכל הנהגים בתחנת מוניות 24/7 להעניק לך נסיעה חלקה, מהירה ובטוחה לנתב"ג או בחזרה מנתב"ג לביתך.

דגמי מכוניות פופולאריים לנהגי מוניות בשנת 2018

באופן כללי, צי המוניות של תחנת מוניות 24/7 מורכב ממספר רב של מוניות שונות בהתאם להעדפות של כל נהג ונהג בתחנה. ישנם נהגים אשר יהיו מעוניינים לנהוג על סקודה אוקטביה (Skoda Octavia) וישנם נהגים שלא יתפשרו ויבחרו בדגם המנהלים של מרצדס C-Class.

דגמי מכוניות פופולאריים לנהגי מוניות בשנת 2018

כאשר אתה מזמין מונית מתחנת מוניות 24/7 לנתב"ג, סביר להניח שתגיע אליך מונית מאחד הדגמים הבאים:

  1. טויוטה פריוס (Toyota Prius) –אם מסתכלים על הדגמים של רכבי טויוטה 2018, אין ספק שטויוטה פריוס (Toyota Prius) מציגה חווית נהיגה ייחודית, שקטה ומתקדמת. טויוטה פריוס היא אחד דגמי טויוטה ההיברידיים לשנת 2018 ביחד עם אוריס, אוריס סטיישן, יאריס וכמובן, פריוס פלוס. כל אחד מדגמי טויוטה לשנת 2018 מעניקים למשתמשים תחזוקה זולה, חסכונית וקלה יותר תוך שמירה על איכות הסביבה וצמצום זיהום אוויר וצריכת דלק.
  2. סקודה אוקטביה (Skoda Octavia) – דגמי סקודה אוקטביה (Skoda Octavia) מאפשרים לנהג ולנוסעים ליהנות מאבזור עשיר, מפנק ויוקרתי מבלי לוותר על מערכות הבטיחות המתקדמות בעולם. אחד היתרונות של דגמי סקודה אוקטביה הוא תא המטען הגדול בגודל של 568 ליטר, אשר מאפשר להכניס את כל המזוודות שלך לתוך תא המטען.
  3. קיה ריו (Kia Rio) – קיה ריו היא מכונית די סטנדרטית ופרקטית אשר חביבה בעיקר על ציי הליסינג ופחות על הלקוחות הפרטיים אשר מחפשים את חווית הנסיעה. דגמי קיה ריו (Kia Rio) כוללת רמת בטיחות גבוהה הודות לשימוש בפלדה מתקדמת בעלת חוזק גבוה, מערכת ESC ומערכת זינוק HAC.
  4. פולקסווגן ג'טה (Volkswagen Jetta) – דגמי פולקסווגן ג'טה לשימוש מסחרי בשנת 2018 הן למעשה משפחתיות יוקרתיות אשר כוללות תא נוסעים מרווח, איכותי ומאובזר. דגמי פולקסווגן ג'טה מצוידים בחבילת בטיחות מקיפה עם מגוון עצום של מערכות בטיחות מתקדמות.
  5. מרצדס Class C/E (Mercedes-Benz) – אין ספק שדגמי מרצדס לשנת 2018 מעניקים את היוקרה והאקסקלוסיביות של חברת מרצדס. הדור החדש של מרצדס Class C/E מציע יותר בטיחות, טכנולוגיה וכמובן אבזור ודינמיות במהלך הנסיעה. דגמי מרצדס Class C/E מאפשרים לנהג לנוסעים להתפנק במושבי עור וליהנות מעיצוב חדש, מלוטש ויוקרתי השמור למנהלים.

לסיכום, יש לא מעט דגמי מכוניות פופולאריים לנהגי מוניות בשנת 2018, כל אחד מהדגמים הנ"ל יאפשר לך ליהנות מנסיעה חלקה, בטוחה ומהירה.

להזמנת מונית לנתב"ג ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3943136 ומנהל התחנה וכל אחד מצוות הנהגים ישמח לעמוד לרשותך!