אלו ביטוחים חייבים לעשות לפני הטיסה בימי הקורונה?

מגפת הקורונה שפקדה אותנו בשנה האחרונה, כבר כמעט מאחורינו – אך, במקומות רבים אחרים בעולם היא עדיין חיה, בועטת ומסוכנת מאוד. אם יש משהו אחד שלמדנו ממגפת הקורונה היא שמדינות נפתחות ונסגרות בכל יום, מצב התחלואה משתנה ברמה מקומית וכל אחד מאיתנו חשוף לתחלואה קלה או קשה בקורונה (ללא קשר אם אנו מחוסנים או לא).

במאמר זה אציג את קצת הביטוחים שמומלץ לעשות לפני הטיסה בימי הקורונה המשתנים.

מוניות 24/7 מציעים הסעות לנתב"ג בפריסה ארצית לאורך כל שעות היממה. צוות הנהגים של התחנה פרוס מצפון ועד דרום הארץ, כך שלא משנה היכן צריך אותנו, תמיד נוכל להגיע עד אליך, להעניק לך שירות מהיר, אדיב ומקצועי תוך הקפדה על עמידה בזמנים ומחירים הוגנים. לביצוע הזמנה טלפונית מול מוקד תחנת מוניות 24/7, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

אלו ביטוחים חייבים לעשות לפני הטיסה בימי הקורונה?

אלו ביטוחים חייבים לעשות לפני הטיסה בימי הקורונה?

בחודשים האחרונים, עולם התיירות מנסה לחזור לשגרת פעילות ויותר טיסות, יעדים וחופשות מוצעות לישראלים אשר מעוניינים לנפוש או לטייל בחו"ל.

בימי הקורונה, כל טיסה או חופשה בחו"ל, טומנת בחובה לא מעט עלויות נלוות החל מבדיקות סרולוגיות אשר נדרשות לפני ואחרי הטיסה ועד ביטוחים אשר נועדו להעניק כיסוי ופיצוי כספי במגוון רחב של מקרי קיצון אשר עלולים לקרות לכל אחד מאיתנו. לפי מומחים בתחום הביטוח, הביטוחים שמומלץ לעשות לפני הטיסה הם:

  • ביטוח נסיעות לחו"ל (חובה) – אם בעבר ערכנו ביטוח נסיעות לחו"ל ברגע האחרון, היום בזמן הקורונה מומלץ לבדוק את תנאי הפוליסה בקפדנות ולראות אם ישנו כיסוי ופיצוי לא רק על הוצאות רפואיות "רגילות" בחו"ל אלא גם כיסוי ופיצוי על הוצאות אשר עלולות להתרחש עקב מגפת הקורונה. לדוגמא, גילוי של מחלה בחו"ל אשר דורשת הארכת שהות מעבר, קיצור או ביטול של הטיסה הצפויה וכדומה.
  • ביטוח ביטול טיסה (חובה)ביטוח ביטול טיסה מעניק פיצוי כספי במקרים בהם המבוטח נאלץ לבטל את הטיסה הצפויה. הביטוח מתייחס לכל סיבה שהיא ולא רק לסיבות רפואיות (כפי שמופיעות בביטוח נסיעות לחו"ל). בימים בהם חוסר הוודאות חוגגת בענף התיירות, ביטוח ביטול טיסה הוא ביטוח חובה אשר יבטיח את הכסף שלך.
  • ביטוח כבודה (אופציונלי) – כל ביטוח נסיעות לחו"ל כולל ביטוח כבודה, אך כמובן שניתן לרכוש הרחבה של הביטוח הבסיסי אשר מוענק בפוליסה. לרוב, ביטוח כבודה יעניק כיסוי מלא על כל מזוודה שאבדה למבוטח, מסמכים רשמיים, כספים ומוצרים שונים החל מהפלאפון הנייד ועד המצלמה המקצועית.

לסיכום, לצערנו בזמן ימי הקורונה שפוקדים אותנו, לא פעם אנו מתכננים תוכניות אשר בסופו של דבר מתבטלות כתוצאה מהמצב. לכן, בנוסף לרכישת סל ביטוחים מתאים, מומלץ להזמין את כל המלונות, הטיולים, השכרת הרכב והאטרקציות עם אפשרות לביטול ברגע האחרון.