איך למתג את הרכב שלך?

בשנים האחרונות, יותר ויותר עצמאיים, חברות וארגונים בוחרים לנצל את צי הרכב שהם מחזיקים לצורכי מיתוג, פרסום ובידול של המותג.

לא מעט בעלי מקצוע, מסעדות, חנויות קמעוניות וחברות נדל"ן משקיעים בעיטוף ומיתוג צי הרכבים שברשותם. במאמר זה אציג את היתרונות העיקריים במיתוג רכבים וכיצד כל אחל יכול להביא לקוחות חדשים לעסק, החברה או הארגון שלו במינימום השקעה כספית.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעה לנתב"ג בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום. להזמנת מונית לנתב"ג, 24 שעות ביממה, ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה ב – 072-3943136 ונהג מוסמך, מקצועי ואחראי יגיע עד אליך ביום ובשעה הרצויה לך.

איך למתג את הרכב שלך?

איך למתג את הרכב שלך?

על פי מחקר שפורסם לאחרונה על ידי Mediterranean Journal of Social Sciences, מותגים אשר משקיעים בתהליכי מיתוג רכבים נהנים מאחוזי חשיפה, זכירות ומיתוג טובים הרבה יותר ממותגים שאינם משקיעים בנושא. נתוני המחקר מציגים ש – 96% מהצרכנים הבחינו בפרסומת אשר נמצאת על גבי החלק הצדדי של הרכב ו – 98% מהצרכנים הרגישו שהמסר שנמצא על גבי הרכב יצר זיכרון חיובי לגבי המותג.

על פי המחקר שפורסם ב – Mediterranean Journal of Social Sciences,  היתרונות המרכזיים של מיתוג צי הרכב הם:

  • בולטות – על ידי עיטוף הרכב במדבקות איכותיות, ממותגות ומעוצבות ניתן לתפוס את העין של הלקוח לחשוף אותו למסר הרצוי. לעיתים קרובות, המדבקה אשר מודבקת על גבי הרכב תכלול את לוגו המותג, הסלוגן של המותג ואת שלל השירותים או היתרונות שהוא מעניק ללקוח.
  • עמידות גבוהה – מדבקות אשר מיועדות לעיטוף ומיתוג רכבים מיוצרים מחומרי גלם עמידים במיוחד. לרוב, המדבקות אשר עוטפות את גוף הרכב מצופות בלכה להגנת UV אשר שומרת על המדבקה כך שהיא לא תדהה בשמש.
  • נדל"ן פרסומי שאינו מנוצל – צי הרכבים של החברה הוא סוג של נדל"ן פרסומי שאינו מנוצל אך נמצא בבעלות החברה. במקום להוציא אלפי שקלים על פרסום על גבי אוטובוסים או פרסום בפלטפורמות שאינן בבעלות החברה, ניתן לחתוך את עלויות הפרסום ולממש את מלוא הפוטנציאל של הנדל"ן שנמצא ברשות החברה.
  • מחיר – לרוב, תהליכי פרסום, שיווק ומיתוג דורשים מבעל העסק, החברה או הארגון לבצע השקעות חוזרות ונשנות (לדוגמא, הדפסה מתמשכת של פלאיירים, מגנטים או פולדרים ממותגים או תשלום על מודעות ממומנות ב – Google, Facebook או Instagram). לעומת זאת, עיטוף ומיתוג רכבים היא הוצאה חד פעמית אשר מחזיקה לאורך שנים רבות ומעניקה חשיפה מתמשכת לאורך כל ימות השנה.

לסיכום, עיטוף ומיתוג רכבים הוא לא רק עניין אסתטי, אלא הרבה יותר מכך. בשנים האחרונות, לא מעט בעלי עסקים, חברות וארגונים בחרו לבצע את המעבר ולבצע השקעה כספית חד פעמית אשר מחזירה את עצמה בתוך זמן קצר.