איך לבחור חברת הסעות לטיולים קבוצתיים?

רגע לפני שכל הקבוצה יוצאת לטיול, חייב לבחור עם איזה חברת הסעות תסיע אתכם בצורה הבטוחה, המהירה והזולה ביותר.

במאמר זה תוכל לקרוא מספר טיפים שיעזרו לך לאתר חברת הסעות לטיולים קבוצתיים בצורה קלה, מהירה ובמחיר משתלם לכלל חברי הקבוצה שלך.

הסעות לטיולים קבוצתיים

לפי נתונים רשמיים של משרד התחבורה, בישראל פועלים יותר מ – 1000 חברות הסעה שונות אשר מעניקות שירותי הסעות מגוונים מהסעות יומיות ועד הסעות לנתב"ג.

כיום, שוק ההסעות בישראל מופעל ידי מספר גורמים מרכזיים:

  1. חברות הסעה – חברות אשר מעניקות שירות הסעות יומיומי (למשל, עבור הסעת תלמידים, עובדים או תיירים) או חד פעמי עבור לקוחות מזדמנים.
  2. משרדי הסעות – משרדים אשר לא מחזיקים בצי רכבים משלהם ולמעשה, מתפקדים כגוף שיווקי אשר מקשר בין לקוחות מזדמנים לבין קבלני הסעות.
  3. קבלני הסעות – קבלני הסעות הם עסקים זעירים/קטנים אשר מפעילים מיניבוס/אוטובוס בצורה עצמאית. קבלני ההסעות מקבלים את פרנסתם דרך משרדי התיווך השונים שעובדים מולם.

במידה ואתה עומד בפני טיול קבוצתי, תוכל לבחור ב – 2 אמצעי תחבורה נפוצים:

  1. מיניבוס – עבור קבוצות של עד 20 אנשים, מיניבוס קבוצתי יכול לספק את התמורה הטובה ביותר. כיום, הדגמים הנפוצים בישראל כוללים מיניבוסים בעלי 14, 16, 19 או 20 מושבים.
  2. אוטובוס – עבור קבוצות גדולות יותר, ניתן לשכור אוטובוס אשר ישמש את כל הקבוצה. הדגמים הנפוצים בישראל כוללים 54 מושבים לטובת חברי הקבוצה.

חברת הסעות לטיולים קבוצתיים

איתור חברת הסעות מקצועית

על מנת לאתר חברת הסעות מקצועית, עליך לבצע מספר בדיקות עיקריות:

  1. רשיונות – הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק אם תוקף הרשיונות והאישורים השונים אשר נדרשים מנהגי ומבעלי חברת ההסעות. יתכן שחברת הסעות שלא מספקת לך את המידע הדרוש, מעוניינת להסתיר ממך היסטוריה או התנהלות בעייתית.
  2. סקר שוק – מומלץ מאוד לערוך סקר שוק מקיף אשר יוכל לחסוך לך הרבה מאוד כסף בעת רכישת שירותי ההסעה.
  3. ביטוח – חשוב לבדוק אם חברת ההסעות מבטחת את הנוסעים שלה בביטוחים בעלי כיסוי מתאים. לעיתים קרובות, אפשר למצוא חברות הסעה אשר מעוניינות לחסוך בעלויות הביטוח השונות אשר בשעת משבר יכולים לעלות לך הרבה מאוד כסף.

לסיכום, בעת בחירת חברת הסעות, מומלץ לערוך השוואת מחירים, בדיקת רשיונות וביטוחים. הקפדה על הכללים הנ"ל, יכולה לחסוך לך הרבה מאוד כאב ראש, כסף ומשאבים עתידיים.