איך אפשר לנסוע לנתב"ג עם הכלב או החתול?

לרובינו, הזמנת נסיעה לנתב"ג היא עניין שגרתי, מתקשרים לתחנת המוניות או נכנסים לאפליקציה, משריינים מונית וזהו – אך, כאשר מדובר בבעלי חיים (כלבים, חתולים וכדומה) פעמים רבות נקבל סירוב מתחנת המוניות אשר לא יכולה להתמודד עם הסעה של בעלי חיים.

במאמר זה אציג לך מספר טיפים אשר יאפשרו לך למצוא אשר תסכים לקחת את הכלב או החתול ביחד איתך לנתב"ג.

במוניות 24/7 לנתב"ג, אנו מאמינים שהכלב הוא חלק מהמשפחה שלך, לכן אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות להסעה של בעלי חיים (כלבים, חתולים או כל חיית מחמד אחרת), 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. להזמנת מונית לנתב"ג שתאסוף אותך ביחד עם הכלב או החתול, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3943136 ונשמח להעניק לך שירות אישי, מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי.

איך אפשר לנסוע לנתב"ג עם הכלב או החתול?

איך אפשר לנסוע לנתב"ג עם הכלב או החתול?

כיום, המציאות היא שרוב נהגי המוניות אשר פועלים בישראל לא יכולים או לא רוצים להתמודד עם הסעה של בעלי חיים (כלבים, חתולים וכדומה).

לרוב, נהגי המוניות החוששים מנזק משמעותי אשר עלול להיווצר על ידי הכלב או החתול בתוך המונית – לא מדובר על צרכים, לכלוך או נשירת שיער אלא על נזק יקר למושבי העור או הריפוד של המונית אשר יכול להתבטא באלפי שקלים.

בשביל שחלילה לא תגרם לך עוגמת נפש, מומלץ להקפיד על הצעדים הבאים:

  • הזמנת מונית מראש – מומלץ בחום להזמין ולשריין מונית כמה ימים לפני הנסיעה. הזמנת מונית מראש מאפשרת לסדרן התחנה, לנתב את המונית הטובה ביותר אל הלקוח מבחינת מרחב, כבודה וכדומה.
  • שימוש בתרמיל, מנשא או כלוב מיוחד – במידת האפשר, מומלץ להוביל את הכלב או החתול בתרמיל, מנשא או כלוב מיוחד אשר מיועד לנושא. רכישה של תרמיל, מנשא או כלוב מיוחד לחיית המחמד תגדיל את הסיכוי לביצוע הנסיעה.
  • שירותי הסעה מיוחדים לבעלי חיים – כיום, ישנם נהגי מונית עצמאיים אשר מעניקים שירותי הסעה מיוחדים עבור בעלי חיים (כלבים, חתולים וכדומה). לרוב, מדובר במונית אשר מתוכננת, מעוצבת ומאובזרת בצורה נוחה לחיית המחמד ולבעלים.

לסיכום, הגעה אל שדה התעופה בן גוריון עם בעלי חיים (כלבים, חתולים או כל חיית מחמד אחרת), דורשת תכנון והיערכות מקדימה.

המאמר נכתב בשיתוף עם ציוואוה – ציוד ואוכל לכלבים