אובר בוקינג בטיסה – מה הפיצוי שמגיע לכם?

אם הזמנתם מונית לנתב"ג ודאגתם להגיע לשדה התעופה בזמן, מה עושים אם חברת התעופה לא מעוניינת להטיס אתכם במקרה של אובר בוקינג בטיסה? האם אפשר לקבל פיצוי בגין אובר בוקינג בטיסה ומהו גובה הפיצוי?

להזמנת מונית לנתב"ג בפריסה ארצית, ניתן להתקשר עכשיו ל – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותכם 24 שעות ביממה בימי חול, שבתות וחגים ישראליים ובינלאומיים כאחד.

פיצוי על אובר בוקינג

פיצוי כספי בגיל אובר בוקינג בטיסה

לפי אתר Flight Refund, חוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הישראלי וגם חוקי האיחוד האירופאי מעניקים לנוסעים אשר סובלים מאובר בוקינג בטיסה פיצוי כספי והטבות שונות.

החוק הישראלי והאירופאי, מעניק פיצוי כספי לא רק במצבים של אובר בוקינג בטיסה מצד חברת התעופה אלא גם במקרים של איחור או עיכוב בטיסה או ביטול טיסה כאשר החוקים והכללים חלים על טיסות סדירות ושכר כאחד.

על פי חוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הישראלי במקרה של אובר בוקינג בטיסה, הנוסעים זכאים להטבות והפיצוי הבא:

  • הטבות סיוע בשדה התעופה – אובר בוקינג בשדה התעופה מזכה את הנוסעים במזון, שירותי תקשורת ולינה (במידה והטיסה החדשה היא ביום שאחרי או בתאריך עתידי).
  • השבת התמורה – אובר בוקינג בטיסה מזכה את הנוסעים בהשבת מחיר כרטיס הטיסה או בהנפקת כרטיס טיסה חדש לאותו יעד.
  • פיצוי כספי – אובר בוקינג בטיסה מזכה את הנוסעים בפיצוי של 1,280₪ עד 3,080₪ בהתאם למרחק הטיסה.

חשוב לדעת כי במקרים בהם הנוסעים "מתנדבים" להישאר בשדה התעופה, הפיצוי הכספי על פי חוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הישראלי וחוק שירותי התעופה האירופאי הוא מחצית הסכום הקבוע בחוק.

לסיכום, אם סבלתם מאובר בוקינג בטיסה כתוצאה מרשלנות של חברת התעופה, זה הזמן לדרוש את זכויותיכם על פי חוק. אובר בוקינג בטיסה מקנה לנוסעים הטבות ופיצוי כספי של עד 3,080₪ בהתאם למרחק הטיסה.

המאמר נכתב בשיתוף עם אתר Flight Refund אשר עוסק במימוש זכויות נוסעים ישראלים וזרים מול יותר מ- 300 חברות תעופה מקומיות ובינלאומיות. אם סבלתם מאיחור, ביטול או אובר בוקינג גשו לאתר Flight Refund לבדיקת זכאות וגובה הפיצוי הכספי שמגיע לכם!