עלייה במכירות רכבי היוקרה בישראל ב ־ 2017

לפי נתונים רשמיים של חברת הדירוג cofaceBDI, שוק רכבי היוקרה בישראל הגיע להיקף של 6 מיליארד שקלים מתוך סך הכנסות ענף הרכב הישראלי אשר בשנת 2017 הסתכם ביותר מ – 67 מיליארד שקלים.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעה לנתב"ג ברכבי יוקרה מפנקים, מרווחים ונקיים. אנו מעניקים שירות אישי, 24 שעות ביממה במהלך כל ימות השבוע, כולל שבתות, חגים ומועדים חשובים. להזמנת מונית VIP לנתב"ג ניתן ליצור קשר עם מוקד התחנה ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

גידול במכירות ויבוא רכבי יוקרה בישראל

גידול במכירות ויבוא רכבי יוקרה בישראל

לפי הסקירה הענפית של חברת הדירוג cofaceBDI, כ – 51% מהכנסות שוק הרכב הישראלי הגיעו ממכירת רכבים חדשים, כאשר במקביל בוצעו יותר מ – 600 אלף העברות בעלות על רכבים משומשים בישראל – נתון אשר משקף עלייה של 4% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2016.

לפי חברת הדירוג cofaceBDI,שוק רכבי היוקרה בישראל נשלט על ידי המותגים הבאים:

  1. מנוע של עד 1.4 – המותגים השולטים בשוק הם אלפא רומיאו ואאודי.
  2. מנוע של עד 1.4 עד 1.6 ליטר – המותגים השולטים בשוק הם מרצדס ו – BMW .
  3. מנוע של יותר מ – 3 ליטר – מותגי העל השולטים בשוק הם פרארי ואסטון מרטין.

חשוב לציין כי יבוא רכבי יוקרה לישראל הפך בשנים האחרונות למשתלם הרבה יותר מבעבר. כתוצאה מכך, ישנו זינוק של יותר מ 50% ביבוא כלי רכב לישראל על ידי נהגים אשר מחפשים דגמים ספציפיים או רכבי יוקרה כאלה ואחרים.

התפלגות העברות הבעלות בישראל

לפי נתוני הדו"ח של cofaceBDI, הזמן הממוצע למכירת רכב יד שניה על ידי אדם פרטי עמד על עשרה שבועות לעומת שמונה שבועות למכירת רב מוסדי.

כמו כן, זמן מכירת הרכב מושפע בעיקר מזהות הבעלים (חברת ליסינג או רכב פרטי) ומהביקוש לדגם. דגמים מבוקשים כמו טויוטה קורולה או קיה ספורטאז' נמכרו בזמן קצר יותר לעומת דגמים אחרים שלהם יש היצע גדול יותר מהביקוש בשוק הפרטי. לאחר ניתוח נתוני העברת הבעלות ניתן לראות כי 47% מהרכבים הם משפחתיים, 15% מהרכבים הם דגמי כביש-שטח ו – 11% מהרכבים הם רכבי יוקרה.

לסיכום, העלייה במכירות רכבי היוקרה הן שיקוף של מגמת הצמיחה במספר כלי הרכב הפרטיים, הגיוון בשוק הרכב והמצב הכלכלי הטוב יחסית במשק הישראלי.