מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג מראשון לציון

טסים לחו"ל ומחפשים הסעה לנתב"ג מראשון לציון או להיפך? – הזמינו עוד היום את מוניות 24/7 ותוכלו להגיע לנתב"ג ובחזרה בצורה המהירה, הבטוחה והזולה ביותר החל מ – 120 ₪ בלבד.

לקבלת פרטים נוספים והזמנת מונית לנתב"ג מראשון לציון ניתן להתקשר בכל שעות היממה למוקד מוניות 24/7 ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך!

מוניות לשדה התעופה בן גוריון מראשון לציון – הלוך וחזור – החל מ – 130-160 ₪ בלבד!

צוות הנהגים של מוניות 24/7 לנתב"ג ישמח לשרת אותך בצורה המקצועית, הנעימה והאדיבה ביותר. באפשרותינו לשלוח אליך מוניות VIP פרטיות אשר מיועדות ל – 4 נוסעים או מוניות גדולות אשר מיועדות ל – 6 עד 12 נוסעים (ביחד עם הנהג).

מוניות 24/7 מקפידים על שירות מקצועי, אמינות וזמינות לאורך כל הזמן עד לשעת האיסוף או הפיזור שלך בראשון לציון.

בין שירותי ההסעה שניתן לקבל במוניות 24/7 באזור ראשון לציון והסביבה הקרובה ניתן למנות:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מראשון לציון או מוניות ספיישל מנתב"ג לראשון לציון – מוניות ספיישל לנתב"ג מראשון לציון חוסכות לך זמן בדרך אל המטוס, כסף על חנייה יקרה וכאב ראש. צוות הנהגים המוסמכים של מוניות 24/7 ישמח להעניק לך שירות VIP מלא, אדיב ומהיר אשר יאפשר לך לפתוח את הטיול ברגל ימין, בלי עצבים ובצורה המפנקת ביותר.
  • מוניות גדולות לנתב"ג ובחזרה – נוסעים כל המשפחה, כמה זוגות או קבוצה גדולה של חברים? – אם אתם זקוקים למונית גדולה, נוכל בתיאום מראש, לשלוח אליך מונית של 6 עד 12 נוסעים אשר תבצע איסוף של הקבוצה ממקום אחד או מכמה מקומות לאורך המסלול.
  • שליחויות – כמו כן, מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקים שירותי שליחויות באזור ראשון לציון והסביבה לבעלי עסקים, עורכי דין ופרטיים.

אם אתה מחפש תחנת מוניות שיודעת לתת שירות מקצה עד קצה, מוניות 24/7 בראשון לציון היא התחנה שלך!

אנו פועלים בראשון לציון והסביבה כבר יותר מ – 15 שנים ברציפות. לקבלת שירות אישי, מקצועי ומידי ניתן להתקשר ל –072-3943136 וצוות התחנה ישמח לעמוד לרשותך.