איך לתחזק את הצמיגים ברכב שלך?

שחיקה ובלאי של צמיגי הרכב הם אחד מהנושאים החשובים לכל בעל רכב אשר מעוניין להגיע ליעד בבטחה. במאמר זה אציג כיצד ניתן לבדוק את הצמידים בצורה עצמאית ומתי עלינו להחליף את צמיגי הרכב בשביל ליהנות מנסיעה חלקה, מהירה והכי חשוב בטוחה במיוחד.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מקפידה לא רק שירות, עמידה בזמנים וזמינות מרבית, אלא גם על תחזוקה תקופתית אשר מאפשרת לנו להסיע אותך בביטחון מלא על כבישי ישראל. להזמנת מונית לנתב"ג, 24 שעות ביממה, ניתן ליצור קשר עם המוקד ב – 072-3943136 ונשמח לעמוד לרשותך.

איך לתחזק את הצמיגים ברכב שלך?

איך לתחזק את הצמיגים ברכב שלך?

באופן כללי, צמיגי הרכב מהווים את נקודת המגע היחידה של הרכב עם הכביש היבש או הרטוב – ככלל, ככל שהצמיגים יבשים ושוחקים יותר, כך איכות ובטיחות הנסיעה תרד בצורה משמעותית.

על מנת לבדוק את מצב הצמיגים של הרכב שלך, ניתן לגשת לכל פנצ'ריה בהרצליה, חיפה או מקום אחר בארץ. במהלך הבדיקה הקצרה, הטכנאי יבדוק את עובי החריצים של הצמיגים – צמיגים חדשים יהיו בעלי עובי של 8 מ"מ, כאשר עובי החריצים נמוך מ – 3.5 מ"מ, מומלץ להחליף את הצמיגים לאלתר.

על מנת לשמור ולתחזק את צמיגי הרכב לאורך זמן רב, מומלץ להקפיד על ההנחיות הבאים:

  • מילוי אוויר מידי חודש – מומלץ להקפיד על שמירה של לחץ אוויר תקין בצמיגי הרכב. מומלץ לקבוע תזכורת קבועה בנייד, אשר תזכיר לנו לבצע את הפעולה בכל חודש.
  • הקפדה על נהיגה נכונה – מומלץ לסגל הרגלי נהיגה נכונים (האצה/בלימה איטית, בלימה פתאומית, הימנעות מנסיעה בדרכי עפר וכדומה) אשר יאפשרו לא רק לצמיגים להאריך חיים אלא גם לרכב עצמו. כמובן, שככל שהנהיגה עצמה נכונה יותר, כך רמת הביטחון הכללית עולה – ולהיפך.
  • טסט שנתי – פעם בשנה לפני ביצוע הטסט, מומלץ לבדוק את מצב הצמיגים.

לסיכום, הזנחה ותחזוקה לקויה של צמיגי הרכב עלולה להוביל למצב מסכן חיים. בסופו של יום, איכות הצמיגים משפיע בצורה ישירה על איכות ובטיחות הנהיגה של כולנו, כך שכדאי להשקיע את הזמן הקצר בשביל לשמור עליהם.