מוניות 24/7 - מוניות לנתבג

מוניות לנתב"ג מאשקלון

רוצים להגיע לנמל התעופה בן גוריון באמצע הלילה בראש שקט ומבלי להטריד את המשפחה או אחד החברים? – מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקים שירותי מוניות לנתב"ג מאשקלון והסביבה מסביב לשעון, כולל בחגים ושבתות. להזמנת מונית לנתב"ג מאשקלון, התקשרו עכשיו למוקד התחנה ב – 072-3943136 ונשמח להוביל אתכם בבטחה לחופשה המפנקת בחו"ל.

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקה שירותי הסעות לנתב"ג מאשקלון והסביבה כבר יותר מ – 15 בצורה המקצועית, האדיבה והזולה ביותר. כל לקוח של מוניות 24/7 לנתב"ג יכול להיות בטוח שמונית VIP של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג תופיע בשעה ובמקום שנקבע – בלי הפתעות בדקה ה – 90 שיכולות לפגוע ולגרום לפספוס הטיסה.

שירות מוניות ספיישל לשדה התעופה מאשקלון – הלוך וחזור – במחירים הוגנים 24/7 מסביב לשעון!

עומדים לטוס לחופשה של פעם בחיים או שאולי מתכננים נסיעת עסקים לחו"ל? – נהגי תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג אשר ממוקמת בתוך מתחם איירפורט סיטי (Airport City) ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ובטוח מהבית עד לטרמינל בשדה.

כל הנהגים של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג הם נהגי יוצאי צבא, דוברי עברית, אנגלית, רוסית או שפות זרות אחרות בתיאום מראש. כל צי המוניות של תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מפוקח על ידי משרד התחבורה ועובר תחזוקה וניקיון יומיומי על מנת שנוכל להבטיח נסיעה חלקה, נעימה וריחנית במיוחד.

בין השירותים שאנו מעניקים לתושבי אשקלון והסביבה ניתן למצוא:

  • מוניות ספיישל לנתב"ג מאשקלון או מוניות ספיישל מנתב"ג לאשקלון – מוניות VIP אשר פעיל 24/7 מסביב לשעון, כולל שבתות וחגים.
  • מוניות גדולות לנתב"ג מאשקלון – יותר אין צורך להזמין 2 או 3 מוניות קטנות לנתב"ג מאשקלון, מונית גדולה אחת, תאפשר לחסוך בעלויות ולנסוע ביחד.
  • שירות שליחויות מאשקלון לנמל התעופה בן גוריון

תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג מעניקים מבצעים והנחות רבות לנוסעים מאשקלון. להזמנת מונית לנתב"ג מאשקלון, ניתן להתקשר למוקד התחנה 24 שעות ביממה ב – 072-3943136 – מוקד התחנה ישמח לשריין את הנסיעה ולהבטיח שתוכלו להגיע לנתב"ג מביום ובשעה המדויקת!